Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title CRM-технолопї у страхуванні як елемент маркетингу партнерських стосунків
 
Names Ковальчук, С.В.
Демидов, А.А.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract В статті розглянуто основні аспекти використання CRM-технологій у страховому бізнесі. Визначається поняття
клієнто-орієнтованого підходу, необхідність його застосування у страхуванні. Досліджено роботу контакт-ценрру як однієї з
ключових технологій CRM.
Genre Стаття
Topic клієнт-орієнтований бізнес
Identifier Ковальчук, С.В. CRM-технолопї у страхуванні як елемент маркетингу партнерських стосунків [Текст] / С. В. Ковальчук, А. А. Демидов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 4. – C.18-24.