Запис Детальніше

Розширення асортименту та вартість марки

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розширення асортименту та вартість марки
 
Creator Альткорн, Є.
 
Description Досліджено проблеми розширення марки під час зміни товарного асортименту, переваги та недоліки такої стратегії. The problems of brand extension in changing product line are investigated. The
advantages and disadvantages of this strategy are given.
 
Date 2017-08-11T08:06:39Z
2017-08-11T08:06:39Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Альткорн Є. Розширення асортименту та вартість марки / Є. Альткорн // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 3–6. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38623
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»