Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості
 
Names Ковальчук, С.В.
Kovalchuk, S.V.
Петрицька, О.С.
Petritskaya, O.S.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract Висвітлено сучасний підхід до визначення ефективності роботи підприємств легкої промисловості. Розглянуто роль і значення маркетингу та маркетингових досліджень як невід’ємного елемента розвитку галузі. У статті підкрєслюється, що розвиток підприємств легкої промисловості не можливий без докорінної перебудови організаційної структури на основі концепції маркетингу.
Genre Стаття
Topic ефективність
Identifier Ковальчук С. В. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості / С. В. Ковальчук, О. С. Петрицька // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – № 1. – С. 42–51.