Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємств: проблеми та перспективи
 
Names Бойко, Р.В.
Левчук, О.П.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract У даній статті розглянуті теоретичні основи рекламної діяльності підприємств в сучасних умовах, основні методи
оцінки її ефективності та проблеми, які виникають в процесі розробки рекламних кампаній на сьогоднішній день.
Genre Стаття
Topic рекламна діяльність підприємств
Identifier Бойко, Р. В. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємств: проблеми та перспективи [Текст] / Р. В. Бойко, О. П. Левчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 37-39.