Запис Детальніше

Метод контент–аналізу текстової інформації Інтернет-газети

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Метод контент–аналізу текстової інформації Інтернет-газети
 
Creator Фольтович, В.
Коробчинський, М.
Чирун, Л.
Висоцька, В.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
Воєнно-дипломатична академія імені Євгенія Березняка
 
Subject аналіз
контент-аналіз змісту інформаційних ресурсів
контент- аналіз
рейтингова оцінка
система управління контентом
analysis
content analysis content
information resource
content – analysis
rating evaluation
content management system
004.9
 
Description Зроблено огляд концепції аналізу, видів аналізу, класифікації, проаналізовано
методи здійснення та описано сучасну систему аналізу змісту. Для аналізу змісту сайту
використано такі методи: аналіз змісту відвідувачів, аналіз необхідної кількості
контенту, графічний аналіз контенту. Проаналізовано методи і засоби проектування,
використано методи і технології графіків, що відображають логічну й фізичну модель
системи. Визначено взаємодію об’єктів у системі, упорядкованих за часом їх виконання.
Визначено основні функції системи, мету розвитку системи і використання цієї системи
в майбутньому. Розроблено концептуальну модель системи, визначено вхідні, вихідні
дані; описано їх вимоги до системи. Інтелектуальна інформаційна система аналізу
змісту текстової інформації в електронному видавництві є потужним інструментом в
управлінні та успішній діяльності будь-якої газети.
Were made a review of the concept of analysis, types of analysis, classification of
analysis, methods of its implementation and made a review of modern system of analysis of
content. To analyze site content were used the following methods: analysis of the visitor
content, analysis of the required amount of content, graphical analysis of content. Were
analyzed the methods and design tools. Used methods and technologies of charts that display
logical and physical model of the system. Determined the interaction of objects in the system
that are ordered by time of their execution. All these charts reflect the structure and
functioning of the system. Determined the basic functions of the system, the purpose of system
development and usage of this systems in the future. Developed the conceptual model of the
system, defined incoming, outgoing data and conducted their description and the description
of system requirements. Thus, this intellectual – information system of content – analysis of
textual information at the e-publishing house is a powerful tool in the management and
successful operation of any newspaper.
 
Date 2018-05-04T13:00:58Z
2018-05-04T13:00:58Z
2017-03-28
2017-03-28
 
Type Article
 
Identifier Метод контент–аналізу текстової інформації Інтернет-газети / В. Фольтович, М. Коробчинський, Л. Чирун, В. Висоцька // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Комп’ютерні науки та інформаційні технології. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 864. — С. 7–19.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41022
Metod kontent–analizu tekstovoi informatsii Internet-hazety / V. Foltovich, M. Korobchinskii, L. Chirun, V. Visotska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Kompiuterni nauky ta informatsiini tekhnolohii. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 864. — P. 7–19.
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Комп’ютерні науки та інформаційні технології, 864, 2017
http://studentstpl.ucoz.ru/publ/teorija_vozdejstvija/metodika_kontent_
http://www.psyfactor.org/lib/k-a2.htm
http://psyfactor.org/lib/content-analysis3.htm
http://www.basegroup.ru/
http://christsocio.info/content/view/492/102/
http://www.cmprosold.org/resources/poster/
http://www
http://searchenginewatch.com/sereport/article.php/2162871
http://metatorial.com/pagea.asp?
http://cirworld.org/journals/index.php/ijct/article/view/3299
1. Берко А. Ю. Системи електронної контент-комерції: монографія / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, В. В. Пасічник. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2009. – 612 с.
2. Зміст методики “контент-аналіз” [Електронний ресурс] / Т. Хорошилова // Прикладна лінгвістика. – Режим доступу: http://studentstpl.ucoz.ru/publ/teorija_vozdejstvija/metodika_kontent_ analiza/ soderzhanie_metodiki_kontent_analiz/12-1-0-116.
3. Математична лінґвістика. [Книга 1. Квантитативна лінґвістика]: навч. посібник / [В. В. Пасічник, Ю. М. Щербина, В. А. Висоцька, Т. В. Шестакевич] // Серія “Комп’ютинґ”. – Львів: “Новий світ -2000”, 2012. – 359 с.
4. Григорьев С. Проведение контент- анализа [Електронний ресурс]: навч. посібник / С. Григорьев. – Режим доступу: http://www.psyfactor.org/lib/k-a2.htm.
5. Контент-аналіз як метод дослідження [Електронний ресурс] / О. Т. Манаєв // Псі-фактор. – Режим доступу: http://psyfactor.org/lib/content-analysis3.htm.
6. Береза А. Електронна комерція / А. Береза, І. Козак, Ф. Левченко. – К: КНЕУ, 2002. – 326 с.
7. Клифтон Б. Google Analytics: профессиональный анализ посещаемости веб-сайтов / Б. Клифтон. – М.: Вильямс, 2009. – 400 с.
8. Деревья решений: общие принципы работы [Електронний ресурс] / Акобир Шахиди. – Доступ: http://www.basegroup.ru/ library/ analysis/tree/description/.
9. Аналіз статистики: Методи багатовимірної статистики. – Режим доступу: http://christsocio.info/content/view/492/102/ – Назва з титул. екрану.
10. Іванов В. Ф. Контент-аналіз: Методологія і методика дослідження ЗМК: навч. посібник / В. Ф. Іванов; [наук. ред. А. З. Москаленко]. – К., 1994. – 112 с.
11. Основы моделирования и оценки електронных информационных потоков / [Д. Ландэ, В. Фурашев, С. Брайчевский, О. Григорьев]. – К.: Інжиніринг, 2006. – 348 с.
12. Ландэ Д. Основы интеграции информационных потоков: монография / Д. Ландэ. – К. : Інжиніринг, 2006. – 240 с.
13. Поспелов Д. Ситуационное управление: теория и практика / Д. Поспелов. – М.: Наука. – 1986. – 288 с.
14. CM Lifecycle Poster / Content Management Professionals. – Retrieved 20 July 2010. – Access: http://www.cmprosold.org/resources/poster/. – Title from the screen.
15. EMC. Content Management Interoperability Services. Appendices. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 17 p.
16. EMC. Content Management Interoperability Services. Part I. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 76 p.
17. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II – REST protocol binding. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 79 p.
18. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II – SOAP protocol binding. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 37 p.
19. Hackos J. Content Management for Dynamic Web Delivery / J. Hackos. – Hoboken: Wiley, 2002. – 432 p.
20. Halvorson K. Content Strategy for the Web / K. Halvorson. – Reading: New Riders Press, 2009. – 192 p.
21. McGovern G. Content Critical / G. McGovern, R. Norton. – Upper Saddle River: FT Press, 2001. – 256 p.
22. McKeever S. Understanding Web content management systems: evolution, lifecycle and market / S. McKeever // Industrial Management & Data Systems (MCB UP), 2003. – № 103 (9). – P. 686–692.
23. Nakano R. Web content management: a collaborative approach / R. Nakano. – Boston: Addison Wesley Professional, 2002. – 222 p.
24. Osgood C. The nature and measurement of meaning / C. Osgood // Psychological Bulletin, 49 (1952). – P. 197-237.
25. Papka R. On-line News Event Detection, Clustering, and Tracking: thesis for the degree doctor of philosophy / R. Papka. – Amherst: Massachusetts University, 1999. – 154 p.
26. Woods R. Defining a Model for Content / R. Woods. – 2010. – Access: http://www. contentmanager.net/magazine/article_785_defining_a_model_for_ content_governance.html. – Title from the screen.
27. Rockley A. Managing Enterprise Content: A Unified Content Strategy / A. Rockley. – Reading: New Riders Press, 2002. – 592 p.
28. Stone W. R. Plagiarism, Duplicate Publication and Duplicate Submission: They Are All Wrong! / W.R. Stone // IEEE Antennas and Propagation, 2003. – Vol. 45. – №4. – P. 47–49.
29. Sullivan D. Invisible Web Gets Deeper / D. Sullivan // Search Engine Report. – 2002. – Access: http://searchenginewatch.com/sereport/article.php/2162871. – Title from the screen.
30. The Content Management Possibilities Poster [Electronic resource] / Metatorial Services, Inc. – Retrieved 20 July 2010. – Access mode: http://metatorial.com/pagea.asp? id=poster.
31. Methods based on ontologies for information resources processing : Monograph / [Vasyl Lytvyn, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun, Dmytro Dosyn] // LAP Lambert Academic Publishing. Saarbrücken, Germany. – ISBN-13: 978-3-659-89905-8, ISBN-10: 3659899054, EAN: 9783659899058. – 2016. – 324 с.
32. Висоцька В. А. Методи і засоби опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук: 05.13.06 – інформаційні технології / Вікторія Анатоліївна Висоцька; Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів, 2014. – 27 с.
33. Berko A. Features of information resources processing in electronic content commerce / Andriy Berko, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun // Applied Computer Science. ACS journal. – Vol. 10, Number 2. – Poland, 2014. – ISSN 2353-6977 (Online), ISSN 1895-3735 (Print). – P. 5–19 [Online].
34. Vysotska Victoria. Web Content Processing Method for Electronic Business Systems / Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun // International Journal of Computers & Technology. – Vol 12, № 2. – December 2013. – P. 3211–3220. – ISSN 2277-3061.– [Online] http://cirworld.org/journals/index.php/ijct/article/view/3299. Impacr factor 1,532. (Index Copernicus, NASA ADS, DOAJ, Google Scholar, Eyesource, EBSCO, CiteSeer, UlrichWeb, ScientificCommons, ProQuest CSA Technology Research Database).
35. Висоцька В. А. Моделювання етапів життєвого циклу комерційного web-контенту / В. А. Висоцька, Л.Б Чирун, Л. В. Чирун // Інформаційні системи та мережі. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – Львів, 2011. – № 715. – С. 69–87.
36. Висоцька, В. А. Особливості проектування та впровадження систем електронної комерції / В. А. Висоцька // Інформаційні системи та мережі. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів, 2008. – № 631. – С. 55–84.
37. Vysotska V. Analysis and evaluation of risks in electronic commerce / V. Vysotska, I. Rishnyak, L. Chyrun // CAD Systems in Microelectronics, CADSM ’07, 9th International Conference. – The Experience of Designing and Applications of CAD Systems in Microelectronics. – Lviv, 24 February 2007. – P. 332–333.
1. Berko A. Yu. Systemy elektronnoi kontent-komertsii: monograph, A. Yu. Berko, V. A. Vysotska, V. V. Pasichnyk, Lviv: Vyd-vo Nats. un-tu "Lvivska politekhnika", 2009, 612 p.
2. Zmist metodyky "kontent-analiz" [Electronic resource], T. Khoroshylova, Prykladna linhvistyka, Access mode: http://studentstpl.ucoz.ru/publ/teorija_vozdejstvija/metodika_kontent_ analiza/ soderzhanie_metodiki_kontent_analiz/12-1-0-116.
3. Matematychna lingvistyka. [Knyha 1. Kvantytatyvna lingvistyka]: navch. posibnyk, [V. V. Pasichnyk, Yu. M. Shcherbyna, V. A. Vysotska, T. V. Shestakevych], Seriia "Kompiutyng", Lviv: "Novyi svit -2000", 2012, 359 p.
4. Hryhorev S. Provedenye kontent- analyza [Electronic resource]: navch. posibnyk, S. Hryhorev, Access mode: http://www.psyfactor.org/lib/k-a2.htm.
5. Kontent-analiz yak metod doslidzhennia [Electronic resource], O. T. Manaiev, Psi-faktor, Access mode: http://psyfactor.org/lib/content-analysis3.htm.
6. Bereza A. Elektronna komertsiia, A. Bereza, I. Kozak, F. Levchenko, K: KNEU, 2002, 326 p.
7. Klifton B. Google Analytics: professionalnyi analiz poseshchaemosti veb-saitov, B. Klifton, M., Viliams, 2009, 400 p.
8. Derevia reshenii: obshchie printsipy raboty [Electronic resource], Akobir Shakhidi, Dostup: http://www.basegroup.ru/ library/ analysis/tree/description/.
9. Analiz statystyky: Metody bahatovymirnoi statystyky, Access mode: http://christsocio.info/content/view/492/102/ – Nazva z tytul. ekranu.
10. Ivanov V. F. Kontent-analiz: Metodolohiia i metodyka doslidzhennia ZMK: navch. posibnyk, V. F. Ivanov; [nauk. red. A. Z. Moskalenko], K., 1994, 112 p.
11. Osnovy modelirovaniia i otsenki elektronnykh informatsionnykh potokov, [D. Lande, V. Furashev, S. Braichevskii, O. Hrihorev], K., Inzhinirinh, 2006, 348 p.
12. Lande D. Osnovy intehratsii informatsionnykh potokov: monohrafiia, D. Lande, K. : Inzhinirinh, 2006, 240 p.
13. Pospelov D. Situatsionnoe upravlenie: teoriia i praktika, D. Pospelov, M., Nauka, 1986, 288 p.
14. CM Lifecycle Poster, Content Management Professionals, Retrieved 20 July 2010, Access: http://www.cmprosold.org/resources/poster/, Title from the screen.
15. EMC. Content Management Interoperability Services. Appendices. Version 0.5, EMC, IBM, Microsoft, Hopkinton: EMC, 2008, 17 p.
16. EMC. Content Management Interoperability Services. Part I. Version 0.5, EMC, IBM, Microsoft, Hopkinton: EMC, 2008, 76 p.
17. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II – REST protocol binding. Version 0.5, EMC, IBM, Microsoft, Hopkinton: EMC, 2008, 79 p.
18. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II – SOAP protocol binding. Version 0.5, EMC, IBM, Microsoft, Hopkinton: EMC, 2008, 37 p.
19. Hackos J. Content Management for Dynamic Web Delivery, J. Hackos, Hoboken: Wiley, 2002, 432 p.
20. Halvorson K. Content Strategy for the Web, K. Halvorson, Reading: New Riders Press, 2009, 192 p.
21. McGovern G. Content Critical, G. McGovern, R. Norton, Upper Saddle River: FT Press, 2001, 256 p.
22. McKeever S. Understanding Web content management systems: evolution, lifecycle and market, S. McKeever, Industrial Management & Data Systems (MCB UP), 2003, No 103 (9), P. 686–692.
23. Nakano R. Web content management: a collaborative approach, R. Nakano, Boston: Addison Wesley Professional, 2002, 222 p.
24. Osgood C. The nature and measurement of meaning, C. Osgood, Psychological Bulletin, 49 (1952), P. 197-237.
25. Papka R. On-line News Event Detection, Clustering, and Tracking: thesis for the degree doctor of philosophy, R. Papka, Amherst: Massachusetts University, 1999, 154 p.
26. Woods R. Defining a Model for Content, R. Woods, 2010, Access: http://www. contentmanager.net/magazine/article_785_defining_a_model_for_ content_governance.html, Title from the screen.
27. Rockley A. Managing Enterprise Content: A Unified Content Strategy, A. Rockley, Reading: New Riders Press, 2002, 592 p.
28. Stone W. R. Plagiarism, Duplicate Publication and Duplicate Submission: They Are All Wrong!, W.R. Stone, IEEE Antennas and Propagation, 2003, Vol. 45, No 4, P. 47–49.
29. Sullivan D. Invisible Web Gets Deeper, D. Sullivan, Search Engine Report, 2002, Access: http://searchenginewatch.com/sereport/article.php/2162871, Title from the screen.
30. The Content Management Possibilities Poster [Electronic resource], Metatorial Services, Inc, Retrieved 20 July 2010, Access mode: http://metatorial.com/pagea.asp? id=poster.
31. Methods based on ontologies for information resources processing : Monograph, [Vasyl Lytvyn, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun, Dmytro Dosyn], LAP Lambert Academic Publishing. Saarbrücken, Germany, ISBN-13: 978-3-659-89905-8, ISBN-10: 3659899054, EAN: 9783659899058, 2016, 324 p.
32. Vysotska V. A. Metody i zasoby opratsiuvannia informatsiinykh resursiv v systemakh elektronnoi kontent-komertsii: avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia kandydata tekhnichnykh nauk: 05.13.06 – informatsiini tekhnolohii, Viktoriia Anatoliivna Vysotska; Natsionalnyi universytet "Lvivska politekhnika", Lviv, 2014, 27 p.
33. Berko A. Features of information resources processing in electronic content commerce, Andriy Berko, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun, Applied Computer Science. ACS journal, Vol. 10, Number 2, Poland, 2014, ISSN 2353-6977 (Online), ISSN 1895-3735 (Print), P. 5–19 [Online].
34. Vysotska Victoria. Web Content Processing Method for Electronic Business Systems, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun, International Journal of Computers & Technology, Vol 12, No 2, December 2013, P. 3211–3220, ISSN 2277-3061, [Online] http://cirworld.org/journals/index.php/ijct/article/view/3299. Impacr factor 1,532. (Index Copernicus, NASA ADS, DOAJ, Google Scholar, Eyesource, EBSCO, CiteSeer, UlrichWeb, ScientificCommons, ProQuest CSA Technology Research Database).
35. Vysotska V. A. Modeliuvannia etapiv zhyttievoho tsyklu komertsiinoho web-kontentu, V. A. Vysotska, L.B Chyrun, L. V. Chyrun, Informatsiini systemy ta merezhi. Visnyk Nats. un-tu "Lvivska politekhnika", Lviv, 2011, No 715, P. 69–87.
36. Vysotska, V. A. Osoblyvosti proektuvannia ta vprovadzhennia system elektronnoi komertsii, V. A. Vysotska, Informatsiini systemy ta merezhi. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", Lviv, 2008, No 631, P. 55–84.
37. Vysotska V. Analysis and evaluation of risks in electronic commerce, V. Vysotska, I. Rishnyak, L. Chyrun, CAD Systems in Microelectronics, CADSM ’07, 9th International Conference, The Experience of Designing and Applications of CAD Systems in Microelectronics, Lviv, 24 February 2007, P. 332–333.
 
Rights © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Фольтович В., Коробчинський М., Чирун Л., Висоцька В., 2017
 
Format 7-19
13
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки