Холістичне мислення в контексті музейної педагогіки
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Холістичне мислення в контексті музейної педагогіки
|
|
Creator |
Удовиченко, Ірина Володимирівна
|
|
Contributor |
Музей історичних коштовностей України – філіалу Національного музею історії України
|
|
Date |
2018-04-13T09:53:02Z
2018-04-13T09:53:02Z 2017-04-21 2017-04-21 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Удовиченко І. В. Холістичне мислення в контексті музейної педагогіки / Ірина Володимирівна Удовиченко // Історико-культурна спадщина: проблеми збереження і популяризаці : тези IV Міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 квітня 2017 року. — Львів, 2017. — С. 123–125.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/40603 Udovychenko I. V. Kholistychne myslennia v konteksti muzeinoi pedahohiky, Iryna Volodymyrivna Udovychenko, Istoryko-kulturna spadshchyna: problemy zberezhennia i populiaryzatsi : tezy IV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 21-22 kvitnia 2017 roku. — Lviv, 2017. — P. 123–125. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Історико-культурна спадщина: проблеми збереження і популяризаці : тези IV Міжнародної науково-практичної конференції, 2017
http://lib.iitta.gov.ua/2372/1/Verbytsky.pdf http://dreamwork.org.ua http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/59813/01-Evtukh.pdf?sequence=1 1. Вербицький В. Формування основних компетентностей учнів – основне завдання навчального закладу. [Електронний ресурс]//Електронна бібліотека НАПН України. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/2372/1/Verbytsky.pdf (дата звернення 13.11.2016 р.) Назва з екрана. 2. Гигерих В. Конец смысла и рождение человека./Dream Work/ Режим доступа: http://dreamwork.org.ua (дата обращения 20.04.2017 г.). Название с экрана. 3. Горбунова Л. Лімінальність як концепт філософії (до обґрунтування трансформативного навчання)/ Горбунова Л.//Філософія освіти. - №2(17). - 2015 №2 (17). – С. 65-94. 4. Євтух В. Міжкультурний діалог: ефективний конструкт інтегративного розвитку поліетнічних суспільств/ Євтух В.// Політичний менеджмент. - №3. – 2009. - С. 3-13. Режим доступу:http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/59813/01-Evtukh.pdf?sequence=1 (дата звернення 1.03.2017 р.). Назва з екрана. 5. Инглхарт Р., Вельцель К. Модернизация, культурные изменения и демократия: Последовательность человеческого развития. М.: Новое изд-во, 2011. – 464 С. 6. Нисбетт Р. Культура и системы мышления: сравнение холистического и аналитического познания/ Р. Нисбетт, К. Пенг, И. Чой, А. Норензаян ; пер. с англ. М.С. Жамкочьян ; под ред. В.С. Магуна.— Москва: Фонд «Либеральная миссия», 2011.— 68 С. 7. Спільна історія. Діалог культур : навч. посібник. — Львів : ЗУКЦ, 2013. — 256 С. 8. Удовиченко І. Музейна педагогіка: теорія і практика: науково-методичний посібник / І. В. Удовиченко. – К.: Логос, Національний музей історії України, 2017. – 72 С. 9. Філософський словник: 2-е вид., перероб. і доп. / за ред. В. І. Шинкарука. – К. : Голов. ред. УРЕ,1986. – 800 С. 1. Verbytskyi V. Formuvannia osnovnykh kompetentnostei uchniv – osnovne zavdannia navchalnoho zakladu. [Electronic resource]//Elektronna biblioteka NAPN Ukrainy, Access mode: http://lib.iitta.gov.ua/2372/1/Verbytsky.pdf (Date of appeal 13.11.2016 y.) Title from the screen. 2. Hiherikh V. Konets smysla i rozhdenie cheloveka./Dream Work/ Access mode: http://dreamwork.org.ua (Date of appeal 20.04.2017 y.). Nazvanie s ekrana. 3. Horbunova L. Liminalnist yak kontsept filosofii (do obgruntuvannia transformatyvnoho navchannia)/ Horbunova L.//Filosofiia osvity, No 2(17), 2015 No 2 (17), P. 65-94. 4. Yevtukh V. Mizhkulturnyi dialoh: efektyvnyi konstrukt intehratyvnoho rozvytku polietnichnykh suspilstv/ Yevtukh V.// Politychnyi menedzhment, No 3, 2009, P. 3-13. Access mode:http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/59813/01-Evtukh.pdf?sequence=1 (Date of appeal 1.03.2017 y.). Title from the screen. 5. Inhlkhart R., Veltsel K. Modernizatsiia, kulturnye izmeneniia i demokratiia: Posledovatelnost chelovecheskoho razvitiia. M., Novoe izd-vo, 2011, 464 p. 6. Nisbett R. Kultura i sistemy myshleniia: sravnenie kholisticheskoho i analiticheskoho poznaniia/ R. Nisbett, K. Penh, I. Choi, A. Norenzaian ; transl. from English M.S. Zhamkochian ; ed. V.S. Mahuna, Moskva: Fond "Liberalnaia missiia", 2011, 68 p. 7. Spilna istoriia. Dialoh kultur : navch. posibnyk, Lviv : ZUKTs, 2013, 256 p. 8. Udovychenko I. Muzeina pedahohika: teoriia i praktyka: naukovo-metodychnyi posibnyk, I. V. Udovychenko, K., Lohos, Natsionalnyi muzei istorii Ukrainy, 2017, 72 p. 9. Filosofskyi slovnyk: 2-e vyd., pererob. i dop., ed. V. I. Shynkaruka, K. : Holov. red. URE,1986, 800 p. |
|
Format |
123-125
3 application/pdf image/png |
|
Coverage |
21-22 квітня 2017 року
Львів |
|