Запис Детальніше

Складові брендінгу: теорія і практика

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Складові брендінгу: теорія і практика
 
Creator Скибінський, С. В.
Орел, Л. М.
 
Description Визначено окремі поняття брендінгу. Розглянуто еволюцію цих понять. Порівнюється ЇХ трактування у нормативно-правових актах, довідкових джерелах та на практиці. Different terms of branding are determined. The evolution of these concepts is considered. Their interpretation in quated and legal statement, literary and reference sources and on practise is compared.
 
Date 2017-08-11T09:39:53Z
2017-08-11T09:39:53Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Скибінський С. В. Складові брендінгу: теорія і практика / С. В. Скибінський, Л. М. Орел // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 492–498. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38712
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»