Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингового забезпечення процесів управління персоналом
 
Names Ковальчук, Ганна Русланівна
Хитра, Олена Володимирівна
Kovalchuk, A.R.
Khytra, O.V.
Date Issued 2017-12-29 (iso8601)
Abstract У статті узагальнено теоретико-методологічні та прикладні аспекти управління персоналом на засадах маркетингу, що тлумачиться як прояв міждисциплінарного підходу до розробки товарних і кадрових стратегій підприємства. Проаналізовано передумови дихотомічності у тлумаченні змісту поняття “маркетинг персоналу”. Охарактеризована роль маркетингового інструментарію у розробці кадрової політики підприємства. Маркетинг персоналу трактується також як інструмент регулювання ринку праці з метою урівноваження попиту і пропозиції робочої сили та побудови гармонізованої соціально-відповідальної моделі партнерства між суб’єктами соціально-трудових відносин. Обґрунтована доцільність застосування маркетингового підходу до процесів розвитку персоналу підприємства.
Genre Стаття
Topic кадровий маркетинг
Identifier Хитра О. В. Особливості маркетингового забезпечення процесів управління персоналом / О. В. Хитра, Г. Р. Ковальчук // Економічні студії : наук.-практ. екон. журн. / Львів. екон. фундація. – Львів, 2017. - Вип. 5 (18). - С. 44-51.