Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості управління маркетингом страхових компаній
 
Names Забурмеха, Євгенія Михайлівна
Date Issued 2009 (iso8601)
Abstract У статті розглянуто модель управління маркетингом у страхових компаніях; визначено особливості управління маркетинговою діяльністю та проаналізовано основні принципи, цілі й функції цього процесу. Розглянуто поняття «маркетинг-менеджмент» та його застосування у страховій діяльності.
The article discussed the model of marketing management in insurance companies, setting out the specifics of marketing management and analyzed the main principles, objectives and functions of the process. Consider the notion of «Marketing Management» and its application in the insurance business.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Забурмеха Є. М. Особливості управління маркетингом страхових компаній / Є. М. Забурмеха // Вісник Львівського державного інституту новітніх технологій та управління імені Вячеслава Чорновола. Сер. : Економічні науки. – 2009. – № 5. – С. 63-69.