Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Імідж підприємств ресторанного господарства
 
Names Томаля, Т.С.
Амонс, Н.С.
Tomalya, T.S.
Amons, N.S.
Date Issued 2015 (iso8601)
Abstract В статті розкрито сутність поняття іміджу підприємств та його історичний аспект. Систематизовано та
охарактеризовано зовнішні функції іміджу. Досліджено основні складові іміджу підприємств ресторанного господарства та
визначено особливості його формування в закладах ресторанного господарства. Розглянуто проблематику та основні
напрями формування іміджу на різних етапах життєвого циклу ресторанного підприємства. Розкрито особливості якісних
методів для оцінки іміджу підприємства.
Genre Стаття
Topic імідж
Identifier Томаля, Т.С. Імідж підприємств ресторанного господарства [Текст] / Т. С. Томаля, Н. С. Амонс // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – № 5, т. 1. – С. 39-42.