Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг партнерських стосунків як інноваційна концепція розвитку страхового бізнесу
 
Names Ковальчук, С.В.
Демидов, А.А.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract Розглянуто маркетинг партнерських стосунків як інноваційну стратегію розвитку страхового бізнесу в Україні.
Сучасні тенденції розвитку партнерських відносин обумовили появу й швидкий розвиток цілісної концепції маркетингу
відносин, або називати маркетингу партнерських відносин, що є предметом дослідження одної статті. В умовах української
економіки, яка розвивається, ця галузь прикладної науки мало досліджена й в силу цього носить характер новизни.
Genre Стаття
Topic партнерські стосунки
Identifier Ковальчук, С. В. Маркетинг партнерських стосунків як інноваційна концепція розвитку страхового бізнесу [Текст] / С. В. Ковальчук, А. Демидов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 172-177.