Проблеми адаптації маркетингу і логістики до умов вітчизняного ринку
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми адаптації маркетингу і логістики до умов вітчизняного ринку
|
|
Creator |
Чухрай, Н. І.
|
|
Description |
Аналізуються сучасні тенденції розвитку українського ринку. Проводиться порівняльний аналіз розвитку маркетингу і логістики в Україні. Досліджується взаємозв’язок концепції маркетингового та логістичного управління. Окреслюються основні напрями впровадження теорії маркетингу і логістики в практику вітчизняних підприємств. The contemporary development tendencies of the Ukrainian market have been analysed. The author proposes us the comparative development analyses of marketing and logistics in Ukraine. Interactions between marketing and logistic conceptions have been investigated in the paper. At the end the author points at the main ways of introduction of logistic principles in Ukraine.
|
|
Date |
2017-03-22T10:05:50Z
2017-03-22T10:05:50Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чухрай Н. І. Проблеми адаптації маркетингу і логістики до умов вітчизняного ринку / Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 110–118. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36805 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|