Запис Детальніше

Проблеми адаптації маркетингу і логістики до умов вітчизняного ринку

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми адаптації маркетингу і логістики до умов вітчизняного ринку
 
Creator Чухрай, Н. І.
 
Description Аналізуються сучасні тенденції розвитку українського ринку. Проводиться порівняльний аналіз розвитку маркетингу і логістики в Україні. Досліджується взаємозв’язок концепції маркетингового та логістичного управління. Окреслюються основні напрями впровадження теорії маркетингу і логістики в практику вітчизняних підприємств. The contemporary development tendencies of the Ukrainian market have been analysed. The author proposes us the comparative development analyses of marketing and logistics in Ukraine. Interactions between marketing and logistic conceptions have been investigated in the paper. At the end the author points at the main ways of introduction of logistic principles in Ukraine.
 
Date 2017-03-22T10:05:50Z
2017-03-22T10:05:50Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Чухрай Н. І. Проблеми адаптації маркетингу і логістики до умов вітчизняного ринку / Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 110–118. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36805
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»