Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження теоретичних аспектів зародження брендінгу в Україні
 
Names Головащенко, А.В.
Golovashchenko, A.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті проведено дослідження наукових праць вітчизняних науковців, що стали першопрохідцями в сфері
брендингу, проаналізовано кількість наукових публікацій майже за три десятиліття, з початку розвалу союзу до сучасної
незалежної України. Проаналізовано кількісну різницю праць вітчизняних та зарубіжних науковців.
Genre Стаття
Topic бренд
Identifier Головащенко А. В. Дослідження теоретичних аспектів зародження брендінгу в Україні / А. В. Головащенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – С. 65-68.