Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми оптимізації маркетингових стратегій машинобудівних підприємств
 
Names Коваленко, С.О.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract Визначено ключові проблеми формування та реалізації маркетингових стратегій машинобудівних підприємств.
Проаналізовано причини та наслідки низької ефективності господарської діяльності, не інтегрованості системи маркетингу у
господарський механізм підприємства. В контексті управління маркетинговими стратегіями встановлено причини низької
конкурентоспроможності національних машинобудівних підприємств.
Genre Стаття
Topic маркетингові стратегії
Identifier Коваленко, С.О. Проблеми оптимізації маркетингових стратегій машинобудівних підприємств [Текст] / С. О. Коваленко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 3. – С. 207-209.