Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Комерційні позначення та їх роль у створенні та управлінні брендами
 
Names Ковальчук, С.В.
Kovalchuk, S.V.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті охарактеризовано комерційні позначення, розкрито їх змістове наповнення та визначено основні етапи їх
еволюціонування. Проведено гносеологічний аналіз та виявлено характерні особливості понять, суміжних до комерційних
позначень. Визначено складові комерційних позначень та їх роль у створенні та управлінні брендами.
Genre Стаття
Topic комерційні позначення
Identifier Ковальчук, С.В. Комерційні позначення та їх роль у створенні та управлінні брендами [Текст] / С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – № 2, т. 1. – С. 154-163.