Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Когнітивний конструктивізм і рівень інтегрованості педагогічної системи навчальної дисципліни в контексті європейського досвіду |
Names |
Кириченко, В.І.
Kyrychenko, V.I. Скиба, Микола Єгорович Skyba, M.Y. |
Date Issued | 2013 (iso8601) |
Abstract | Розглянуто питання, пов’язані з розробленням на основі європейського досвіду інноваційної освітньої концепції вищої технічної школи. Визначено її вплив на рівень інтегрованості системи інформаційно-дидактичного забезпечення навчального процесу з фундаментальних дисциплін, а відтак на ефективність і якість освіти, на формування системного мислення студента та рис його творчої особистості. Розроблено алгоритм наукових тенденцій розвитку педагогіки вищої технічної школи на основі європейського досвіду. |
Genre | Стаття |
Topic | вища технічна школа |
Identifier | Кириченко, В. І. Когнітивний конструктивізм і рівень інтегрованості педагогічної системи навчальної дисципліни в контексті європейського досвіду [Текст] / В. І. Кириченко, М. Є. Скиба // Порівняльна професійна педагогіка. – 2013. – № 1. – С. 75-81. |