Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Когнітивний конструктивізм і рівень інтегрованості педагогічної системи навчальної дисципліни в контексті європейського досвіду
 
Names Кириченко, В.І.
Kyrychenko, V.I.
Скиба, Микола Єгорович
Skyba, M.Y.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Розглянуто питання, пов’язані з розробленням на основі європейського досвіду
інноваційної освітньої концепції вищої технічної школи. Визначено її вплив на рівень
інтегрованості системи інформаційно-дидактичного забезпечення навчального
процесу з фундаментальних дисциплін, а відтак на ефективність і якість освіти, на
формування системного мислення студента та рис його творчої особистості.
Розроблено алгоритм наукових тенденцій розвитку педагогіки вищої технічної
школи на основі європейського досвіду.
Genre Стаття
Topic вища технічна школа
Identifier Кириченко, В. І. Когнітивний конструктивізм і рівень інтегрованості педагогічної системи навчальної дисципліни в контексті європейського досвіду [Текст] / В. І. Кириченко, М. Є. Скиба // Порівняльна професійна педагогіка. – 2013. – № 1. – С. 75-81.