Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування та реалізація маркетингової стратегії підприємства: проблеми та шляхи їх вирішення
 
Names Диха, М.В.
Рак, В.І.
Date Issued 2011 (iso8601)
Genre Стаття
Identifier Диха М. В. Формування та реалізація маркетингової стратегії підприємства: проблеми та шляхи їх вирішення / М. В. Диха, В. І. Рак // Матеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих вчених і студентів «Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери», 19–20 трав. 2011 р. – Донецьк : ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2011. – С. 17–18.