Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування маркетингової комунікаційної стратегії
 
Names Гвоздецька, І.В.
Фомова, О.А.
Gvozdetska, I.V.
Fomova, O.A.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Добре налагоджені комунікаційні зв'язки фірми є важливою передумовою її успішної ринкової діяльності. У даній
статті було виокремлено інструментарій маркетингових комунікацій у формуванні маркетингової комунікаційної стратегії.
Застосування саме стратегічного підходу до маркетингової комунікаційної політики фірми на даний момент часу є нагальною
потребою суб’єктів ринкової діяльності. Визначено етапи комунікаційної стратегії
Genre Стаття
Topic стратегія
Identifier Гвоздецька, І.В. Особливості формування маркетингової комунікаційної стратегії [Текст] / І. В. Гвоздецька, О. А. Фомова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 6. т. 2. – С. 90-94