Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях
|
|
Creator |
Ковалік, Л.
|
|
Description |
Розглянуті методи формування вибірки при проведенні маркетингових досліджень. Проаналізовані сфери їх застосування. The methods of forming during the marketing research are given. The spheres of their using are analyzed.
|
|
Date |
2017-09-06T12:08:21Z
2017-09-06T12:08:21Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковалік Л. Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях / Л. Ковалік // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 83–88. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38972 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|