Запис Детальніше

Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях
 
Creator Ковалік, Л.
 
Description Розглянуті методи формування вибірки при проведенні маркетингових досліджень. Проаналізовані сфери їх застосування. The methods of forming during the marketing research are given. The spheres of their using are analyzed.
 
Date 2017-09-06T12:08:21Z
2017-09-06T12:08:21Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Ковалік Л. Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях / Л. Ковалік // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 83–88. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38972
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»