Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Власні назви українських засобів масової інформації: типологія, словотвір, мотивація
 
Names Торчинський, Михайло Миколайович
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано структуру, мотивацію, словотвір і семантику твірних основ власних назв засобів масової інформації. Найбільш продуктивними є прості найменування як результат власне семантизації і складені конструкції, утворені синтаксичним способом. В основі таких назв – переважно апелятиви (одиничні або поєднані з іншими іменниками чи прикметниками). У таких онімів переважає комбінована мотивація.
Genre Стаття
Topic українська ономастика
Identifier Торчинський М. М. Власні назви українських засобів масової інформації: типологія, словотвір, мотивація / М. М. Торчинський // Лінгвістичне портретування сучасного соціуму : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Вінниця, 26-27 листоп. 2015 р. – Вінниця, 2016. – С. 150–159.