|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Власні назви українських засобів масової інформації: типологія, словотвір, мотивація |
|
Names |
Торчинський, Михайло Миколайович
|
Date Issued |
2016 (iso8601) |
Abstract |
У статті проаналізовано структуру, мотивацію, словотвір і семантику твірних основ власних назв засобів масової інформації. Найбільш продуктивними є прості найменування як результат власне семантизації і складені конструкції, утворені синтаксичним способом. В основі таких назв – переважно апелятиви (одиничні або поєднані з іншими іменниками чи прикметниками). У таких онімів переважає комбінована мотивація. |
Genre |
Стаття |
Topic |
українська ономастика |
Identifier |
Торчинський М. М. Власні назви українських засобів масової інформації: типологія, словотвір, мотивація / М. М. Торчинський // Лінгвістичне портретування сучасного соціуму : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Вінниця, 26-27 листоп. 2015 р. – Вінниця, 2016. – С. 150–159. |