Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Внутрішні туристичні зони як перспективний ринок збуту продукції вітчизняних підприємств легкої промисловості
 
Names Чубар, М.М.
Chubar, M.M.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract В післякризовий період розвитку економіки України, незважаючи на посилення євроінтеграційних тенденцій,
виникають нові проблеми реального забезпечення виходу підприємств легкої промисловості на європейський регіональний
ринок. Внаслідок цього необхідно дослідити альтернативні ринки збуту продукції підприємств галузі. В зв’язку з розвитком
ринку внутрішнього туризму виникає можливість реалізації продукції легкої промисловості підприємствам туристичної галузі.
Genre Стаття
Topic легка промисловість
Identifier Чубар, М.М. Внутрішні туристичні зони як перспективний ринок збуту продукції вітчизняних підприємств легкої промисловості [Текст] / М. М. Чубар // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №6. – С. 300-303.