Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг-логістичне забезпечення у ланцюгах поставок товарів споживчого попиту
 
Names Ковальчук, С.В.
Семенов, К.Л.
Kovalchuk, S.V.
Semenov, K.L.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract В статті досліджено особливості маркетинг-логістичного забезпечення у ланцюгах поставок товарів споживчого
попиту; характеристики споживчих товарів, підходи до визначення сутності ланцюга поставок та особливості його
формування для товарів споживчого попиту. Визначаються переваги «е-ланцюга поставок» для споживчих товарів.
Зважаючи на соціальну спрямованість споживчих товарів, запропоновано напрями налагодження маркетинг-логістичного
забезпечення ланцюгів поставок товарів споживчого попиту на принципах соціально-відповідального маркетингу у розрізі
комплексу «4Р». Адаптовано застосування стратегій масової індивідуалізації у ланцюгу поставок товарів споживчого попиту
для його орієнтації на індивідуальні потреби споживачів.
Genre Стаття
Topic маркетинг-логістичне забезпечення
Identifier Ковальчук, С.В. Маркетинг-логістичне забезпечення у ланцюгах поставок товарів споживчого попиту [Текст] / С. В. Ковальчук, К. Л. Семенов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – С. 155-163.