Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина»
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина»
|
|
| Creator |
Вовк, Наталія
Андрушко, Наталія |
|
| Subject |
маркетингові комунікації
торгова марка (ТМ) маркетингова політика просування |
|
| Description |
The article analyzes trends of brand in Ukraine. Author presents the main directions of marketing communications brand "Galytska Svizhyna." The article analyzes the content marketing company. As a conclusion, the authors proposed the use of commercial advertising printed products as a new means of marketing communications. |
|
| Date |
2017-06-29T08:13:11Z
2017-06-29T08:13:11Z 2017 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Вовк Н. Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина» / Наталія Вовк, Наталія Андрушко // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 183–184. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38369 |
|
| Language |
ua
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|