Запис Детальніше

Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина»

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина»
 
Creator Вовк, Наталія
Андрушко, Наталія
 
Subject маркетингові комунікації
торгова марка (ТМ)
маркетингова політика
просування
 
Description The article analyzes trends of brand in Ukraine.
Author presents the main directions of marketing
communications brand "Galytska Svizhyna." The
article analyzes the content marketing company. As a
conclusion, the authors proposed the use of
commercial advertising printed products as a new
means of marketing communications.
 
Date 2017-06-29T08:13:11Z
2017-06-29T08:13:11Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Вовк Н. Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина» / Наталія Вовк, Наталія Андрушко // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 183–184. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38369
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки