Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційний маркетинг у формуванні бренду підприємств ресторанного бізнесу на регіональному ринку
 
Names Сокирник, І.В.
Sokyrnyk, I.V.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract В статті розглянуто характерні тенденції та стратегії розвитку закладів ресторанного бізнесу, що працюють на
регіональному ринку, значення бренду для роботи таких підприємств в умовах кризи, інструменти інноваційного маркетингу,
що доцільно застосовувати з цією метою.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Сокирник, І.В. Інноваційний маркетинг у формуванні бренду підприємств ресторанного бізнесу на регіональному ринку [Текст] / І. В. Сокирник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 98-102.