Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження для фірми з продажу меблів
 
Names Скрипник, Т.К.
Лищук, О.А.
Підгайчук, В.О.
Skrypnyk, T.K.
Lyshchuk, O.A.
Pidgaychuk, V.O.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті висвітлено сучасний стан маркетингу у сфері виробництва та продажу меблів. Наведено основні напрямки
маркетингових досліджень, відображені маркетингові заходи для прогнозування подальших продаж. Подані характеристики
мікро- і макросередовища діяльності підприємства з виробництва та продажу меблів в м. Хмельницький, його цінова
політика, комплекс маркетингу з розподілу товару, проведені маркетингові дослідження споживачів, розглянуто вибірку
інформації продажів за декілька років, та зміни, які планується провести на досліджуваній фірмі. Обґрунтована постановка
завдання щодо розробки автоматизованої експертної системи маркетингових досліджень прогнозування продажів та
включення її до структури інтернет-магазину.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Скрипник, Т.К. Маркетингові дослідження для фірми з продажу меблів [Текст] / Т. К. Скрипник, О. А. Лищук, В. О. Підгайчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №1. – С. 164-167.