Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговими дослідженнями в рекламі на прикладі СК «Уніка»
 
Names Мисюк, М.С.
Карпенко, В.Л.
Mysiuk, M.S.
Karpenko, V.L.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті визначено значення реклами та маркетингових досліджень у рекламі, розглянутий та проаналізований
взаємозв’язок власне маркетингових досліджень та маркетингових досліджень у рекламі. Охарактеризовані напрямки
планування маркетингових досліджень у рекламній діяльності та представлений приклад проведення маркетингових
досліджень страховою компанією «Уніка».
Genre Стаття
Topic маркетингові дослідження в рекламі
Identifier Мисюк, М.С. Управління маркетинговими дослідженнями в рекламі на прикладі СК«Уніка» [Текст] / М. С. Мисюк, В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – № 2, т. 1. – С. 151-153.