Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування бенчмаркінгу як інструменту впровадження інноваційних процесів на підприємстві
 
Names Доценко, Інна Олексіївна
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті досліджено теоретичні погляди економічної природи бенчмаркінгу та обґрунтовано його ролі в інноваційному розвитку підприємства. Розглянуто сутність та особливості використання бенчмаркінгу як маркетингового інструменту для пошуку інновацій. З’ясовано, що проведення бенчмаркінгу забезпечує отримання унікальних конкурентних переваг та успішне функціонування підприємства в довгостроковій перспективі. Розглянуто види бенчмакінгу, основні його складові згруповані за окремими ознаками. Доведено, що бенчмаркінг є досить ефективним та поширеним у зарубіжній практиці господарювання, за посередництвом якого можливо стимулювати інноваційний розвиток підприємства на підставах концепції сталого розвитку.
Genre Стаття
Topic бенчмаркінг
Identifier Доценко І. О. Застосування бенчмаркінгу як інструменту впровадження інноваційних процесів на підприємстві / І. О. Доценко // Studia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. – Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2016. – Nr. 10. – S. 21-27.