Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції
 
Names Ковальчук, С.В.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract Визначено основні концептуальні підходи до управління якістю високотехнологічної продукції.
Одним із головних підходів до управління якістю високотехнологічної продукції є маркетингова
орієнтація діяльності підприємства. Для ефективнішого маркетингового управління якістю високотехнологічної продукції необхідно дотримуватися чітко визначених та сформульованих принципів.
Genre Стаття
Topic якість
Identifier Ковальчук С. В. Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції / С. В. Ковальчук // Вісник національного університету «Львівська політехніка». Проблеми економіки та управління. – 2010. – № 683. – С. 323– 328.