Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток маркетингу в умовах інтеграції та глобалізації
 
Names Білик, І.А.
Хрущ, Н.А.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract У точнено трактування сутності поняття «маркетинг», встановлено взаємозв’язок між міжнародним маркетингом, інтеграцією та глобалізацією; визначено та обґрунтовано ключові фактори впливу на прогнозування та формування попиту споживачів.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Білик, І.А. Розвиток маркетингу в умовах інтеграції та глобалізації [Текст] / І. А. Білик, Н. А. Хрущ // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 5, т. 4. – С. 177-181.