Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму
 
Names Мацеха, Д.С.
Бурий, С.А.
Matsekha, D.S.
Buryi, S.A.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract У статті розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування
туристичного продукту у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму на основі маркетингової теорії і практики
сучасного господарювання. Визначено специфіку та особливості в туризмі, обґрунтовується концепція формування
маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації
функцій маркетингу в туристичній діяльності, обґрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової
діяльності, а також розглядається сучасна концепція маркетингу підприємств готельно-ресторанного бізнесу та туризму.
Genre Стаття
Topic готельно-ресторанний бізнес
Identifier Мацеха, Д.С. Маркетинг у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму [Текст] / Д. С. Мацеха, С. А. Бурий // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 40-44.