Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування іншомовної комунікативної комепетентності дорослих іммігрантів у США
 
Names Садовець, О.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract Обґрунтовано необхідність формування іншомовної комунікативної компетентності
дорослих іммігрантів. Узагальнено характеристики та особливості процесу
вивчення іноземної мови дорослими. Проаналізовано досвід США щодо організації та
проведення контекстуального навчання для дорослих іммігрантів, спрямованого на
формування їх комунікативної компетентності у процесі вивчення англійської мови
як іноземної. Розкрито принципи комунікативного підходу до вивчення мови та суть
вивчення англійської мови «спеціального призначення». Диференційовано соціальну
та академічну англійську мову і визначено їх основні відмінності. З’ясовано, що навчання
дорослих іммігрантів, спрямоване на формування комунікативної компетентності,
обов’язково передбачає наявність контекстуалізованого курікулума. Наведено приклади
контекстуалізованих уроків англійської мови як іноземної для дорослих іммігрантів у
США. Визначено компоненти та ознаки сформованості комунікативної компетентності
дорослих іммігрантів, які вивчають англійську мову як іноземну. З’ясовано, що
формування комунікативної компетентності залежить від: урахування мети вивчення
іноземної мови іммігрантами (сфера, у якій вони мають намір її застосовувати);
акцентування вільності і досконалості володіння мовою; ефективного застосування
комунікативного підходу до вивчення мови; рівня сформованості навичок базової
міжособистісної комунікації та когнітивної академічної мови.
Genre Стаття
Topic комунікативна компетентність
Identifier Садовець О. Формування іншомовної комунікативної комепетентності дорослих іммігрантів у США / О. Садовець // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – № 4 (1). – С. 112-118.