Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Зміст підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії як об’єкт проектування
 
Names Андрощук, І.В.
Androshchuk, I.V.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract В статті акцентовано увагу на важливості проектування
змісту підготовки фахівців як педагогічній проблемі. Проаналізовано
сучасні підходи до компонентів побудови змісту освіти. Визначено, що
основними компонентами побудови змісту підготовки майбутніх вчителів
трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії є: джерела
змісту; чинники, що впливають на зміст освіти; принципи добору змісту
освіти, критерії визначення конкретного змісту навчального матеріалу;
методи добору змісту навчального предмету. Розкрито зміст професійної
підготовки майбутніх вчителів технологій до педагогічної взаємодії як
цілісної системи, яка включає ціннісно-мотиваційний, когнітивний,
діяльнісний, особистісний і творчий компоненти та забезпечує формування
готовності до педагогічної взаємодії. Проаналізовано дослідження щодо
виділяння рівнів освіти. На основі узагальнення розглянуто проектування
змісту освіти майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до
педагогічної взаємодії на чотирьох рівнях: рівень освітньо-професійної
програми; рівень навчальних планів; рівень навчальної програми
дисципліни; рівень навчальної теми. Відображено вимоги до проектування
змісту на кожному з визначених рівнів.
Genre Стаття
Topic зміст
Identifier Андрощук І. В. Зміст підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії як об’єкт проектування / І. В. Андрощук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – Вип. 8. – С. 8–12.