Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Зміст підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії як об’єкт проектування |
Names |
Андрощук, І.В.
Androshchuk, I.V. |
Date Issued | 2017 (iso8601) |
Abstract | В статті акцентовано увагу на важливості проектування змісту підготовки фахівців як педагогічній проблемі. Проаналізовано сучасні підходи до компонентів побудови змісту освіти. Визначено, що основними компонентами побудови змісту підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії є: джерела змісту; чинники, що впливають на зміст освіти; принципи добору змісту освіти, критерії визначення конкретного змісту навчального матеріалу; методи добору змісту навчального предмету. Розкрито зміст професійної підготовки майбутніх вчителів технологій до педагогічної взаємодії як цілісної системи, яка включає ціннісно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний і творчий компоненти та забезпечує формування готовності до педагогічної взаємодії. Проаналізовано дослідження щодо виділяння рівнів освіти. На основі узагальнення розглянуто проектування змісту освіти майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії на чотирьох рівнях: рівень освітньо-професійної програми; рівень навчальних планів; рівень навчальної програми дисципліни; рівень навчальної теми. Відображено вимоги до проектування змісту на кожному з визначених рівнів. |
Genre | Стаття |
Topic | зміст |
Identifier | Андрощук І. В. Зміст підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії як об’єкт проектування / І. В. Андрощук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – Вип. 8. – С. 8–12. |