Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Дієвість педагогічних умов і моделі розвитку професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів у процесі фахової підготовки
 
Names Чопик, Т.В.
Chopyk, T.V.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Розглянуто проблему розвитку професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів у вищих навчальних закладах.Висвітлено результати педагогічного експерименту.Використання в навчальному процесі елементів класифікованого змісту фахових дисциплін дало позитивний ефект, який виявився в підвищенні якості знань студентів. Використано комплекс методів дослідження: аналіз, синтез, узагальнення даних літературних джерел, метод моделювання, педагогічний експеримент, метод експертних оцінок,методи математичної статистики. Отримані результати дозволиливизначитидієвість педагогічних умов і моделі розвитку професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів у процесі фахової підготовки.Результати педагогічного експерименту характеризують загальну закономірність підвищення якості системи формування знань в процесі підготовки майбутніх тренерів-викладачів: формування змісту навчальних дисциплін шляхом збільшення кількості елементів науково-прогностичного та методично-пояснювального характеру створює умови та можливості для покращення якості змісту знань.
Genre Стаття
Topic професійна
Identifier Чопик Т. В. Дієвість педагогічних умов і моделі розвитку професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів у процесі фахової підготовки / Т. В. Чопик // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. / Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. – Чернівці, 2013. – Вип. 654. – С. 182-193.