Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Методика підготовки майбутніх учителів технологій та інженерії у США |
Names |
Андрощук, І.
Андрощук, І. |
Date Issued | 2017 (iso8601) |
Abstract | У статті обґрунтовано актуальність означеної проблеми, визначено важливість вивчення зарубіжного досвіду підготовки майбутніх учителів технологій та інженерії у США. Особливу увагу приділено висвітленню методів і форм організації підготовки майбутніх учителів технологій та інженерії у США. Зосереджено увагу на Національних стандартах технологічної освіти для вчителів, які створені Міжнародною спілкою освітніх технологій, та зазначено, що вони мають рекомендаційний характер і визначають мінімальний обсяг підготовки, який доповнюється варіативним складником програми підготовки. Відзначено такі методи підготовки, як мікровикладання, рефлексивне викладання, метод симуляції, які дають змогу залучити студента до реального викладання, а не до рольової гри; знизити складність педагогічних дій через забезпечення концентрації зусиль на набутті специфічних умінь, необхідних для вчителя, формувати досвід педагогічної взаємодії. З’ясовано, що з метою самопрезентації вже на першому році навчання у вищому навчальному закладі студентами розробляються власні веб-сторінки та електронні портфоліо, які містить такі складники: «робоче портфоліо», «шоукейс- портфоліо» (портфоліо для показу) та «портфоліо для записів». Встановлено, що для допомоги майбутнім учителям технологій та інженерії в набутті ними педагогічних умінь активно використовуються міні-курси. На основі аналізу результатів дослідження визначено наставництво або менторство як форми підготовки, які сприяють особистісному розвитку як студента, так і його наставника та ефективній взаємодія між шкільним і університетським персоналом. Виявлено, що підвищення результативності педагогічних практик у вищих навчальних закладах США забезпечує залучення «клінічних професорів», які здійснюють нагляд, керівництво й атестацію педагогічних практик майбутніх фахівців. |
Genre | Стаття |
Topic | вчитель технологій та інженері |
Identifier | Андрощук І. Методика підготовки майбутніх учителів технологій та інженерії у США / І. Андрощук, І. Андрощук // Порівняльна професійна педагогіка. - 2017. - № 7 (3). - С.124-129. |