Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Методика підготовки майбутніх учителів технологій та інженерії у США
 
Names Андрощук, І.
Андрощук, І.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті обґрунтовано актуальність означеної проблеми, визначено важливість
вивчення зарубіжного досвіду підготовки майбутніх учителів технологій та
інженерії у США. Особливу увагу приділено висвітленню методів і форм організації
підготовки майбутніх учителів технологій та інженерії у США. Зосереджено увагу
на Національних стандартах технологічної освіти для вчителів, які створені
Міжнародною спілкою освітніх технологій, та зазначено, що вони мають
рекомендаційний характер і визначають мінімальний обсяг підготовки, який
доповнюється варіативним складником програми підготовки. Відзначено такі
методи підготовки, як мікровикладання, рефлексивне викладання, метод симуляції,
які дають змогу залучити студента до реального викладання, а не до рольової гри;
знизити складність педагогічних дій через забезпечення концентрації зусиль на
набутті специфічних умінь, необхідних для вчителя, формувати досвід педагогічної
взаємодії. З’ясовано, що з метою самопрезентації вже на першому році навчання у
вищому навчальному закладі студентами розробляються власні веб-сторінки та
електронні портфоліо, які містить такі складники: «робоче портфоліо», «шоукейс-
портфоліо» (портфоліо для показу) та «портфоліо для записів». Встановлено, що
для допомоги майбутнім учителям технологій та інженерії в набутті ними
педагогічних умінь активно використовуються міні-курси. На основі аналізу результатів
дослідження визначено наставництво або менторство як форми підготовки, які
сприяють особистісному розвитку як студента, так і його наставника та
ефективній взаємодія між шкільним і університетським персоналом. Виявлено, що
підвищення результативності педагогічних практик у вищих навчальних закладах
США забезпечує залучення «клінічних професорів», які здійснюють нагляд,
керівництво й атестацію педагогічних практик майбутніх фахівців.
Genre Стаття
Topic вчитель технологій та інженері
Identifier Андрощук І. Методика підготовки майбутніх учителів технологій та інженерії у США / І. Андрощук, І. Андрощук // Порівняльна професійна педагогіка. - 2017. - № 7 (3). - С.124-129.