Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Філософсько-психологічні засади навчання студентів розумінню текстової інформації на заняттях з іноземної мови |
Names |
Коваль, Ірина Володимирівна
Koval, I.V. |
Date Issued | 2013-11-25 (iso8601) |
Abstract | У статті аналізується сутність процесу розуміння текстової інформації на заняттях з іноземної мови. Наголошується на тому, що існуючі способи або підходи до вивчення розуміння пов’язані з філософією та логікою. В цій статті досліджуються особливості процесу розуміння студентами текстової інформації, яка пропонується іноземною мовою, базуючись на філософсько-психологічних засадах,що детермінують перебіг даного процесу під час навчання у вищому навчальному закладі. В статті розкрита специфіка обґрунтування розуміння як предмета вивчення філософії та логіки, психологічна характеристика процесу розуміння та виокремлені особливості організації навчання студентів на заняттях іноземної мови. |
Genre | Стаття |
Topic | розвиток |
Identifier | Коваль І. В. Філософсько-психологічні засади навчання студентів розумінню текстової інформації на заняттях з іноземної мови / І. В. Коваль // Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка, Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. – Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2013. – Вип. 22. – С. 225-236. |