Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Філософсько-психологічні засади навчання студентів розумінню текстової інформації на заняттях з іноземної мови
 
Names Коваль, Ірина Володимирівна
Koval, I.V.
Date Issued 2013-11-25 (iso8601)
Abstract У статті аналізується сутність процесу розуміння текстової інформації на заняттях з іноземної мови. Наголошується на тому, що існуючі способи або підходи до вивчення розуміння пов’язані з філософією та логікою. В цій статті досліджуються особливості процесу розуміння студентами текстової інформації, яка пропонується іноземною мовою, базуючись на філософсько-психологічних засадах,що детермінують перебіг даного процесу під час навчання у вищому навчальному закладі. В статті розкрита специфіка обґрунтування розуміння як предмета вивчення філософії та логіки, психологічна характеристика процесу розуміння та виокремлені особливості організації навчання студентів на заняттях іноземної мови.
Genre Стаття
Topic розвиток
Identifier Коваль І. В. Філософсько-психологічні засади навчання студентів розумінню текстової інформації на заняттях з іноземної мови / І. В. Коваль // Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка, Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. – Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2013. – Вип. 22. – С. 225-236.