Zakres korzystania z mediów społecznościowych przez przedsiębiorstwa w krajach UE-28
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Zakres korzystania z mediów społecznościowych przez przedsiębiorstwa w krajach UE-28
|
|
Creator |
Sarama, Maria
|
|
Subject |
media społecznościowe
przedsiębiorstwa miernik syntetyczny TOPSIS typologia |
|
Description |
In recent years, social media have been increasingly adopted in enterprises. Enterprises use them for: developing the enterprise's image; obtaining or responding to customer opinions; involving customers in development or innovation of products; collaborating with business partners; recruiting employees; exchanging views within the enterprise and supporting internal communication and collaboration. The aim of this paper is to compare usage of social media by small, medium-sized and large firms in EU-28 members. To obtain groups of similar countries, values of composite measure were calculated according to the TOPSIS method. The values of the indicators were calculated based on the Eurostat data.
|
|
Date |
2017-03-30T13:04:42Z
2017-03-30T13:04:42Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Sarama M. Zakres korzystania z mediów społecznościowych przez przedsiębiorstwa w krajach UE-28 / Maria Sarama // Інформаційне суспільство: тенденції регіонального розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції ISRDT-2016, 20–21 вересня 2016 року / Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій, Інститут гуманітарних та соціальних наук, Жешувський університет, Факультет економіки. – Львів : Видавництво «Редакція «УП», 2016. – С. 62–63. – Bibliografia: 3 nazwy.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36987 |
|
Language |
pl
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво «Редакція «УП»
|
|