Запис Детальніше

Zakres korzystania z mediów społecznościowych przez przedsiębiorstwa w krajach UE-28

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Zakres korzystania z mediów społecznościowych przez przedsiębiorstwa w krajach UE-28
 
Creator Sarama, Maria
 
Subject media społecznościowe
przedsiębiorstwa
miernik syntetyczny
TOPSIS
typologia
 
Description In recent years, social media have been increasingly adopted in enterprises. Enterprises use them for: developing the enterprise's image; obtaining or responding to customer opinions; involving customers in development or innovation of products; collaborating with business partners; recruiting employees; exchanging views within the enterprise and supporting internal communication and collaboration. The aim of this paper is to compare usage of social media by small, medium-sized and large firms in EU-28 members. To obtain groups of similar countries, values of composite measure were calculated according to the TOPSIS method. The values of the indicators were calculated based on the Eurostat data.
 
Date 2017-03-30T13:04:42Z
2017-03-30T13:04:42Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Sarama M. Zakres korzystania z mediów społecznościowych przez przedsiębiorstwa w krajach UE-28 / Maria Sarama // Інформаційне суспільство: тенденції регіонального розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції ISRDT-2016, 20–21 вересня 2016 року / Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій, Інститут гуманітарних та соціальних наук, Жешувський університет, Факультет економіки. – Львів : Видавництво «Редакція «УП», 2016. – С. 62–63. – Bibliografia: 3 nazwy.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36987
 
Language pl
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво «Редакція «УП»