Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальні проблеми маркетингових перспектив вищих навчальних закладів
 
Names Біліченко, С.В.
Bilichenko, S.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Викладено основні маркетингові перспективи вищих навчальних закладів у функціонуванні вищих навчальних
закладів (ВНЗ). Аргументовано доведено, що маркетинг повинен стати впливовим чинником, який дасть змогу підняти
якісний рівень навчального та наукового аспектів діяльності ВНЗ. Встановлено, що маркетинг може стати впливовим і
допоміжним чинником у роботі вищих навчальних закладів, який допомагає підняти його на якісний рівень.
Genre Стаття
Topic маркетинг освіти
Identifier Біліченко С. В. Актуальні проблеми маркетингових перспектив вищих навчальних закладів / С. В. Біліченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – С. 30-32.