Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень
 
Names Григорук, Павло Михайлович
Хрущ, Ніла Анатоліївна
Hryhoruk, P.M.
Khrushch, N.A.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті розглянуті підходи до оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень. Проведено аналіз найбільш поширених моделей, спрямованих на визначення рівня задоволеності споживачів. Представлено два авторські підходи до оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень. Перший ґрунтується на побудові інтегрального показника ефективності на основі зіставлення фактичних та планових значень часткових показників ефективності. Другий підхід спрямований на зіставленні апріорної та апостеріорної ефективності рішення. Особливістю авторських підходів є те, що вони використовують як метричні, так і неметричні часткові показники ефективності. Наведено рекомендації щодо практичного застосування наведених підходів.
Genre Стаття
Topic маркетингові рішення
Identifier Григорук П. М. Оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень / П. М. Григорук, Н. А. Хрущ // Маркетинг і менеджмент інновацій : наук. журн. / Сум. держ. ун-т. – Суми, 2017. – № 4. – С. 149–161.