Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title МІС як основа створення маркетингової стратегії
 
Names Бура, А.С.
Ковальчук, С.В.
Bura, A.S.
Kovalchuk, S.V.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Досліджено можливість використання МІС у стратегічному маркетингу. Визначено ознаки, встановлено основні
вимоги та виділено основні етапи МІС як складної системи. Обґрунтовано формування МІС як основи, що використовується
при створенні маркетингової стратегії компанії
Genre Стаття
Topic стратегічний маркетинг
Identifier Бура, А.С. МІС як основа створення маркетингової стратегії [Текст] / А. С. Бура, С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 6, т. 2. – С. 7-9