Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг-менеджмент підприємства в умовах глобалізації
 
Names Степанюк, Н.С.
Стецюк, Я.О.
Stepanyuk, N.S.
Stetsyuk, J.O.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract В даній роботі розглянуто основні теоретичні основи маркетинг-менеджменту, визначено основні завдання
маркетинг-менеджменту для досягнення цілей організації та встановлено взаємозв’язок між функціями управління та
управління маркетингом підприємства.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Степанюк, Н.С. Маркетинг-менеджмент підприємства в умовах глобалізації [Текст] / Н. С. Степанюк, Я. О. Стецюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 181-173.