Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Організаційний розвиток підприємства як фактор удосконалення його маркетингового потенціалу
 
Names Гончар, Ольга Іванівна
Поліщук, Ірина Ігорівна
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Сучасні підприємства функціонують в умовах високого динамізму внутрішніх і зовнішніх факторів. Здатність адекватно і своєчасно реагувати на зміни, вдало враховувати загрози та знижувати ризики, підтримувати відповідність між внутрішнім потенціалом і зовнішнім середовищем визначають рівень адаптації підприємств до зовнішнього середовища та забезпечують зростання потенціалу. Особливе значення в сучасних умовах одержує маркетинговий потенціал підприємства. Його спроможність вивчати попит, впливати на тенденції його зміни, вести активну ринкову діяльність, часто визначають перспективи розвитку.
Genre Стаття
Topic управління маркетинговим потенціалом підприємствам
Identifier Гончар О. І. Організаційний розвиток підприємства як фактор удосконалення його маркетингового потенціалу /О. І. Гончар, І. І. Поліщук // Пріоритети розвитку підприємств у ХХІ : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Кропивницький, 29 листоп. 2017 р. – Кропивницький : РВЛ ЦНТУ, 2017. – С. 10-11.