Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства
 
Names Григорук, Павло Михайлович
Grygoruk, P.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract У статті розглянуто питання формування інформаційної підтримки
маркетингових рішень. Визначено сутність маркетингових рішень. Досліджено вплив
процесів інформатизації на інформаційне забезпечення. Сформульовано концептуальні
засади побудови інформаційного забезпечення, наведено їх стислу характеристику.
Genre Стаття
Topic маркетингові рішення
Identifier Григорук П. М. Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства / П. М. Григорук // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 7 (145). – С. 16-26.