Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічні аспекти торговельного обслуговування
 
Names Решміділова, С.Л.
Reshmidilova, S.L.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract У статті обґрунтовано роль психологічних факторів у процесі торговельного обслуговування. Визначені якості, які
повинні переважати в поведінці продавця при взаємодії з покупцем. Встановлена тактика поведінки продавця на етапах
здійснення угоди «купівлі-продажу товарів» з метою запобігання виникнення конфліктних ситуацій.
Genre Стаття
Topic торговельне обслуговування
Identifier Решмеділова, С.Л. Психологічні аспекти торговельного обслуговування [Текст] / С. Л. Решмеділова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 133-136.