Запис Детальніше

Механізм формування фінансових результатів маркетингової діяльності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм формування фінансових результатів маркетингової діяльності підприємства
 
Creator Шевців, Л. Ю.
 
Description Розглядаються теоретичні та методичні аспекти визначення основних фінансових показників маркетингової діяльності підприємства та вплив факторів макро- і мікросередовища, що визначають їх динаміку. The theoretical and methodological aspects of major finantial activities determination in marketing activity of the enterprise and the influence of macro- and microsphere, that determine their dynamics.
 
Date 2017-09-06T13:13:00Z
2017-09-06T13:13:00Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Шевців Л. Ю. Механізм формування фінансових результатів маркетингової діяльності підприємства / Л. Ю. Шевців // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 415–420. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39040
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»