Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Математичне моделювання задач маркетингу в підприємництві на прикладі оптимізаційних моделей випуску продукції, максимального використання наявних ресурсів, прийому працівників на роботу
 
Names Грипинська, Н.В.
Grypynska, N.V.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract Досліджуються питання формування та стимулювання попиту, можливості розширення обсягів продажу,
оптимізації прибутку. Дослідження маркетингу з точку зору якісного складу та кількісного виміру дасть змогу більш
кваліфіковано приймати рішення. Для цього використано залежності обсягів випуску продукції від затрат на рекламу, що
побудована на основі даних, обчислених у середовищі Wolfram Mathematica. Побудовані оптимізаційні моделі випуску
продукції, максимального використання наявних ресурсів, прийому працівників на роботу. Розроблені моделі дозволяють
обрати підприємству ефективну стратегію маркетингової діяльності.
Genre Стаття
Topic обсяги продажу
Identifier Грипинська, Н.В. Математичне моделювання задач маркетингу в підприємництві на прикладі оптимізаційних моделей випуску продукції, максимального використання наявних ресурсів, прийому працівників на роботу [Текст] / Н. В. Грипинська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 6, т. 1. – С. 65-74.