Особенности формирования структурно-логической схемы организации комплексного маркетингового исследования рынка металлопродукции
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особенности формирования структурно-логической схемы организации комплексного маркетингового исследования рынка металлопродукции
|
|
Creator |
Матвийчук, В. І.
|
|
Description |
Наведено схему проведення комплексного дослідження ринку продукції чорної металургії. Проаналізовано особливості маркетингових досліджень на цьому ринку. The scheme of the complex market research of metallurgy products is given. The peculiarities of the market research on this market are analyzed.
|
|
Date |
2017-09-06T12:14:36Z
2017-09-06T12:14:36Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Матвийчук В. І. Особенности формирования структурно-логической схемы организации комплексного маркетингового исследования рынка металлопродукции / В. І. Матвийчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 121–128. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38989 |
|
Language |
ru
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|