Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування ефективної системи збуту продукції як важливої складової управління маркетинговою діяльністю підприємства
 
Names Карпенко, В.Л.
Гвоздецька, І.В.
Karpenko, V.L.
Gvozdetska, I.V.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract Стаття присвячена визначенню проблем, передумов та перспектив формування та розвитку збутової діяльності
підприємств в розрізі управління маркетинговою діяльністю. В період посилення конкуренції на внутрішніх ринках та
обмеженості фінансових можливостей важливим кроком є формування ефективної системи збутову. На ринку функціонує
велика кількість підприємств, які орієнтуються на інтереси споживача, і здатні швидко реагувати на зміни. Відбувається
гостра боротьба за ринки збуту. Однією з важливих передумов ефективного функціонування підприємств на цільових ринках
є забезпечення конкурентних переваг в сфері збутової діяльності, так як збут є завершальною стадією виробничо-
комерційної діяльності підприємства і виконує функцію зворотного зв’язку. Формування ефективної системи збуту продукції
дає можливість збільшити обсяг реалізації при повному задоволенні потреб.
Genre Стаття
Topic збут
Identifier Карпенко, В.Л. Формування ефективної системи збуту продукції як важливої складової управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] / В. Л. Карпенко, І. В. Гвоздецька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – № 5, т. 1. – С. 86-88.