Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг, як інструмент забезпечення результативності господарської діяльності сучасного підприємства
 
Names Гончар, Ольга Іванівна
Gonchar, Olga
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract Досліджено особливості і значення маркетингу у забезпеченні результативності діяльності та конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах. Констатовано, що акцент у брендингу може робитись у трьох площинах: матеріальної основи (функції, що виконує товар, фізичні характеристики, забезпечення якості товару), ідеологічної основи (основна ідея бренду, асоціативний ряд бренду, образи-уявлення, образи-персонажі), а також інформаційного простору бренду (інформація і засоби передачі інформації, включаючи покупців).
Зроблено висновок що брендинг, який концентрується на формуванні довготривалих стосунків зі споживачами, стає відповіддю на сучасні ринкові умови та інструментом забезпечення конкурентоспроможності, підвищуює результативність діяльності і забезпечують можливість розвитку на перспективу.
Genre Стаття
Topic управління потенціалом підприємства
Identifier Гончар О. І. Брендинг, як інструмент забезпечення результативності господарської діяльності сучасного підприємства / О. І. Гончар // Соціально-економічний розвиток регіонів у контексті міжнародної інтеграції : наук. журн. / Херсонський нац. техн. ун-т. – Херсон, 2016. - № 14 (3). – С. 53-56.