Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Клієнтоорієнтоване маркетингове управління роздрібним торговельним підприємством
 
Names Ковальчук, Світлана Володимирівна
Гавенко, Михайло Станіславович
Зімонін, А.О.
Kovalchuk, S.V.
Gavenko, M.S.
Zimonin, A.O.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті розкрито теоретико-методичні підходи до визначення маркетингового управління підприємством; обґрунтовано формування клієнтоорієнтованого маркетингового управління торговельним підприємством; проаналізовано особливості маркетингової діяльності торговельного підприємства; розроблено етапи маркетингового управління торговельним підприємством на засадах клієнтоорієнтованості; визначено преваги і недоліки запровадження клієнтоорієнтованого маркетингового управління в діяльність роздрібних торговельних підприємств.
Genre Стаття
Topic маркетингове управління
Identifier Гавенко М. С. Клієнтоорієнтоване маркетингове управління роздрібним торговельним підприємством / М. C. Гавенко, А. О. Зімонін, C.В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – № 5, т. 2. – С. 112-119.