Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни «Основи швейного виробництва»)
 
Names Хренова, В.В.
Khrenova, V.V.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Стаття присвячена проблемі створення ситуаційних тестових завдань як засобу
діагностики рівня сформованості предметних компетенцій студентів-майбутніх учителів
технології, що навчатимуть учнів старшої школи основам швейної справи. Здійснено аналіз та
визначено сутність понять «тест», «тестування». Подано класифікацію тестів за
характерними ознаками. На підставі аналізу наукових публікацій з досліджуваної тематики
з’ясовано вид тестів, які доцільно використовувати як засіб діагностики компетенцій
майбутніх учителів технологій профільної школи. Розроблено та представлено
компетентнісно-орієнтовані ситуаційні тестові завдання (на прикладі дисципліни «Основи
швейного виробництва»).
Genre Стаття
Topic компетентнісний підхід
Identifier Хренова В.В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни «Основи швейного виробництва») / В.В. Хренова // Педагогічний дискурс : зб. наук. пр.- Хмельницький : ХГПА, 2013 - Вип. 14. - С. 440-447.